2011-03-31

Snöööö??

Va hände... Det snöade faktiskt nu ikväll =( Blir ledsen på de här vädret nu! Ge mig vååååår!

Igår var jag nere på hälsa på tillsammans med Nickes syster Linda.. Vi fick prova på ekologiskt mineral smink =) Mycket kul! Kom hem med en ny ögonskugga och en beställning på en allt i allo kräm som kommer i nästa vecka! =D Tycker verkligen att ekologiskt smink är bra, men vet inte riktigt? Blir inte helt tagen av det.. Får se hur jag gör när jag ska köpa nytt. Nu har jag ganska mycket kvar hemma så tycker inte de behövs köpas hem riktigt än, så jag suger lite på karamellen så får vi se vad de blir för något?! =/

Idag har jag hunnit med att handla hem lite matvaror, köra en maskin tvätt och suttit och skrivit en hel del på c-uppsatsen! Kvällen bjöd på trevligt sällskap av Anna och Jörgen! En toppendag helt enkelt..

Imorgon är en stooooor dag...
Imorgon får svärföräldrarna tillgång till sitt nya hus!!!!! Det ska bli så kul att få se hur de ser ut! =)
Sedan drar en tid med hårt jobb igång både för mig men också för Nicke! Han ska hjälpa till att renovera lite innan som ska flytta in och jag ska hjälpa till att köra kartonger =D Som jag skrivit tidigare så har dom ju inte lite saker.. Det kommer nog ta ett tag innan allt är flyttat och klart... Men det ska bli skönt att börja så man vet att vi är på gång iaf =D

Nu ska jag och min älskling mysa ner framför tv:n i vår underbart sköna soffa!! <3 =D

1 kommentar:

  1. Jag köpte lite smink och borstar på www.uffessakerochting.se En kul sida som jag halkadein på. Fick iaf mina varor dagen efter. Och gratis frakt var det oxå. Vi ses. -Anna

    SvaraRadera

Bloggintresserade