2011-03-16

Imorgon får jag besök av syster yster och min barndomsvän Elin! Elin och jag har många lugna, roliga, galna och sorgsna stunder i vår resväska!! :) Saknar dig! Vi träffas inte allt för ofta längre då hon också studerar till socionom, fast i Östersund!

Men det ska självklart bli kul att träffa er båda!! <3 
Vi får se ifall lilla Edvin följer med eller om han ska stanna hemma hos pappa! Sonja skulle känna efter vad hennes mamma hjärta säger imorgon innan avfärd =) Och jag säger inte nej till att det lilla charmtrollet följer med!! =) 

Letade fram lite gamla bilder på oss sen förr!! =)  


Vi får se hur länge girlsen stanna imorgon! Jag blir ju gräsänka imorgon och fram till fredag kl 16.00! EGENTID!! Underbart! :) Ska unna mig lite spa-behandlingar här hemma och bara mysna ner i soffan och titta på kärleksfilmer!

Vet ni föresten? Vi har fått fina vårblommor i vår trädgård!! =) Snart dags att plocka fram utemöblerna!! Men först opperation riva resterna av gamla altan!! ;) Får se när vi kan få tid för det!! Längtar efter att kunna sitta ute i vårsolen och bara njuta av värmen =D

Idag har Nicke fortsatt tapetsera hallen! Tar världens tid eftersom det är så konstiga vinklar plus att han måste stå på en stege typ 2 meter upp och balansera med tapeten!! Ni förstår att jag är orolig när har håller på! Men snart så ska de nog vara klart !!

Nu är det dags för sista promenaden med Kovu!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade