2011-03-23

Lycka!!

Svårt att beskriva denna känsla, men det är en otroligt skön känsla när man lämnat in en tenta för kursen och inser att man kanske inte kommer behöva göra någon mera tenta innan sommaren!! :) Känns ju heeelt underbart! Om man nu inte kuggar på denna, men de får vi verkligen inte hoppas =/ 3 veckor innan resultatet kommer ..

Hade jag inte lånat böckerna till denna kurs på biblan så hade jag nog eldat upp allihopa!! Vilken skit kurs!! Hoppas jag aldrig mera behöver öppna dom där böckerna..

Men nu ska vi va glada!! Nu måste väl ändå våren vara här? Nu tycker jag att vi alla önskar riktigt innerligt att våren är här!! JAG VILL, JAG VILL, JAG VILL HA VÅR!!

Jag har tvättat volvon idag! =D Himla fin blev den iaf! Typ 2a gången i hela mitt liv som jag tvättar en bil, automattvätt alltså ;) Men de är ändå lika skrämmande varje gång när man inte riktigt vet hur man ska göra med allt =D haha.. Kan man vara mera nojjig? Ajja, nu är den ren!

Har precis dragit igång en tvättmaskin.. Är det bara vi som har en himla massa tvätt jämt? Fasen, man tvättar ju hela tiden men ändå är den där förbannade tvättkorgen full jämt =/ Hur ska de bli när man får barn om de redan är så här nu?! hmm..


Jag är lite sugen på att köra igång med ett projekt igen.. Får se när man kan få tid till det.. Vi har ju en grå tunna, precis som denna nedan bara att våran är helt grå som vi har som tvättkorg.. Jag har hela tiden sagt att jag vill köpa en ny, men man kanske bara ska måla om den och fixa till den? Den här tvättkorgen nedan tycker ju jag är super snygg! =) Får nog kanske bli ett litet projekt snart ändå ;)



Nu ska jag ner och ta hand om tvätten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade