2011-03-18

Fortfarande vinter.. :(

Hmm, fortfarande vinter trots att man försökt tänka att våren är på väg! Vet inte vem som beställt snö, men jag har iaf beställt vår och sol! Så nu får vi hoppas på att våren snart är här!! Morgon bestod lite oväntat av att gå en promenad med kovu för att sedan hugga tag i skyffeln och skotta!!!!! :( Usch, tung blötsnö.. De va inget roligt! Det fick bli mitt träningspass för den här dagen! Nästa vinter ska vi ha en snöslunga!! Finns inte en möjlighet att man kan skotta hela vår garageuppfart! Det får bli sommarens inköp, då dom är billigast då ;)

Idag MÅSTE jag städa, tvätta och fixa lite smått o gott här hemma!! På måndag kommer den nya tentan, måste va fint så jag kan koncentrera mig på den! :)

Iår hade jag Elin, Sonja och lilla Edvin här! Det var super mysigt!! Här kommer några bilder på gullungen..




Nu ska jag ta och dricka min första kopp kaffe för denna morgon! :) Gott!!

2 kommentarer:

  1. Lycka till med tentan!! Ååå gu vilken gosig unge du har fått i familjen, grattis:D så himla kul! Kramar/Natta

    SvaraRadera

Bloggintresserade