2011-03-01

Fullt upp!!

Ja nu är de verkligen fullt upp i skolan!! Usch.. De märks att man pluggar på C nivå nu.. =/ Blir att åka 3-4 ggr bara den här veckan och det är ovanligt ska jag säga er!! Inget kul alls.. Vi sitter hela dagarna och pluggar och pluggar.. Man är helt slut på kvällarna! Men jag tänkte att jag skulle blogga en lite snabbis så ni alla vet varför de inte blir lika många inlägg just nu! ;)

Ikväll blir det en Lååååång dusch och sedan lite soffhäng! =D Sköönt.!! Ska nog värma på mig en kopp te också.. Är lite frusen?! hmm.. Kanske börjar bli sjuker? Hoppas Hoppas INTE!!

Nicke jobbar för fullt med hallen för att vi ska kunna tapetsera snart! Mycket arbete innan man kan tapetsera.. =D Men han är duktig min karl som jobbar på så bra trots att han jobbar 100% på sitt vanliga jobb!! <3 Ska ut o göra honom lite sällskap !!

Hörs!! /M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade