2011-03-24

BB freak =D

Usch, hatar att behöva erkänna det här men jag har verkligen blivit ett Big Brother freak.. =D Haha.. Jag var faktiskt ganska anti det programmet i början, men nu har jag heelt fastnat i träsket!



Idag har jag rensat och fixat lite ner i källaren.. Vi har ju typ använt det utrymmet till att slänga ner massa skit som ska till tipen.. Så det var på tiden att det rensades lite. Älsklingen kom hem på lunchen och körde iväg det =) Perfekt teamwork tycker jag!! Och tur som han hade så fick han ju den efterlängtade hjälpen att sortera allt uppe på tippen också.. Kan ju inte bli bättre, eller?

Projektet med tapetseringen i hallen fortsätter, igår när vi faktiskt trodde att vi skulle bli klara inser vi att vi har för lite tapeter! Så Nicke fick beställa en rulle till idag! Som kommer imorgon.. Typiskt!! Men men nu är de nära! =)

Nää, nu är de dags för lite lunch!! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade