2011-03-15

Yeeeyy!!

Så här började min dag... Suuuuper nervös inför tentaresultet som för det första var en dag sen!! ARG!
Varför ska vi studenter va i tid om lärarna får bete sig hur de vill !? Blir uppror! ;)

Sedan fick jag det UNDERBARA resultatet som jag tänkt på i 3 veckor!! =/ Man är alltid lika nervös! Denna gång var det visst helt i onödan!! För jag fick ju faktiskt VG!!!!!!! Jag har nog aldrig varit lyckligare!! Men nu är de bara peppa inför nästa som jag får på Måndag - Onsdag!! Hoppas den ska gå lika bra!! ;)

Så som ni förstår så började min dag ganska tråkigt, men nu är jag på toppen humör!! :) Tog med kovu och gick en långpromenad idag på EM i de enerigfyllda solstrålarna! Suuper skönt!! Hörde på nyheterna precis nyss att man hittat snödroppar i Linköping och Norrköping! Nu är äntligen vår efterlängtade vår här!! :) Ska nog ta och plocka fram alla vår och sommarskor och slänga undan stövlarna snart. Men ett litet tag till får dom nog bli kvar här uppe.. Men snart så!!

Måste ta tag i städningen här hemma med! Synd man inte är miljonär så man kunde anlita städfirma som kunde komma 1 gång i veckan och städa =D Så kunde ju jag städa när jag känner att jag vill och hinner.. Vilket troligen inte skulle bli så ofta! När jag ändå är igång och önskar så skulle jag vilja att någon kunde ta och tvätta mina fönster!!! Älskar verkligen våren, men hatar att allt skit kommer fram =( Har ju bara 11 stora fönster.. Någon snäll människa kan väll komma hem och fixa det någon dag? Bra, TACK!!

Nu ska jag faktiskt gå och göra lite nytta och byta sängkläder i sängen! Det känns alltid lite extra lyxigt att få gå och lägga sig i en nybäddad säng =)

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade