2011-03-11

Namnsdag!

Idag har lille Edvin sin första namnsdag! Det måste gratuleras!! <3
Idag ska jag äntligen få gosa lite med lillen.. Han växer så de knakar!!
De gillas inte lika mkt.. Moster hinner inte riktigt med!! ;)


Innan vi beger oss mot storstaden, Mjölby så blir det att sätta sig in i lite studentlitteratur! =/
Inte lika kul! Känner att jag inte alls är motiverad.. "Från datainsamling till rapport" ni hör ju själva så gryyymt intressant!! =) haha.. Tur att jag har hela dagen imorgon på mig också öfr jag känner att de inte kommer bli så mkt gjort idag!! =(

De känns ÄNTLIGEN som att våren faktiskt är här! Massa med snö har ju försvunnit och man börjar kunna se ljuset i den mörka tunneln! =) Känns ju helt underbart!! Vi får hoppas att alla vårtecken kommer snart så man kan vara på den säkra sidan!! (Ex: Tussilago & Vitsippor) Myyyysigt!

Idag har iaf min älskling varit och fixat till sin tand! Skönt för honom, trots att de gjorde fruktansvärt ont så tycker han att det är skönt nu efteråt! Ni som inte hängt med vad som hänt, läs tidigare inlägg ;)
Vi får se vad den tandläkarräkningen kommer att gå på!? =/ Hmm.. Inga roliga pengar!

Men nu ska vi tänka på lite roligare saker!! Tar dom tråkiga sakerna när dom kommer helt enkelt!! =)
Igår hade vi Anna och Jögga på besök! Riktigt trevligt!! Jörgen ska ta tag i vår djungel till trädgård! Känns bra, litar helt på honom! =) Det är redan ingrävt så att säga!!

Nahep, börja fundera lite på lunch så jag kan smita ifrån mitt studerande kanske? Japp!!

Kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade