2011-03-08

Längesen sist!!

Nu va de allt för längesen jag va här inne och bloggade!! Jag har fullt upp i skolan precis hela tiden nu känns de som! Mycket som ska göras nu och snart drar c-uppsatsen igång! För dom som vill veta så ska vi skriva om missbrukande kvinnor som lever i en våldsutsatt livssituation! :) Det känns faktiskt väldigt intressant!! Ska bli kul att få köra igång ..

Jag måste ju bara säga att jag bara älskar Sara Vargas låt spring för livet och Nicke borgs låt leaving home!! Helt underbara låtar! :) Kan inte sluta lyssna på dom!! Helt besatt!!


Jag tror kanske inte att Sara Varga kan vinna om vi skickar henne dock är det en riktigt bra låt!! :) Nicke Borg tror jag dock skulle kunna ha en chans! Lite udda låt som ändå berör!! Vi får se vilken som går till final på Lördag! Spännande.. Man kanske ska slå på stort o rösta i år? :)

<3 På Onsdag ska vi upp till Z, R, E och L!! :) Ska bli mysigt!
Va ett tag sen sist nu igen men man får helt enkelt passa på att ses när tid finnes!! :) O på Torsdag har vi planerat in att träffa A o J! :) Dom kommer hit på lite kvällis.. trevlans!! J o N ska kolla på våra vildvuxna fruktträd som vi här här i trädgården och se om de går att få ordning på dem! Kan vara på tiden efter typ 100 år utan klippning.. Man kan iaf tro att det skulle vara så illa om man tittar på dom ;) <3

På fredag ska vi åka till Mjölby och fira syster yster!! Har fixat den absolut bästa presenten till henne :) Jag kan tyvärr inte avslöja det här .. Jag kan avslöja det när hon öppnat paketet!! ;) Måste bara lägga in en underbar söt och mysig bild på lilla Edvin!! <3


På lördag blir det att umgås med stenis brudarna! :) Ska bli trevligt! Blir lite mat, vin och massa roliga spel! :) Det ser vi fram emot massor!! Här har vi dom snygga bruttorna..


Kanske ska ta lite uppdaterig av hur renoveringen går.. O de går frammåt! Nu är iaf hallen tapetserad.. Nu är de bara upp i trappen och tapeten där kvar! Sedan kan man äntligen börja inreda!! :) Längtar verkligen tills man kan få lite ordning där ute och slippa komma hem i ett kaos varje dag! Det var meningen att Nicke skulle göra klart i Söndags men han fick en djävulsk tandvärk som krävde morfin för att dämpas och orkade inte fortsätta tapetsera klart vilket jag kan ha full förståelse för!! <3.. Ingen tandläkare finns det att få tag på en söndag heller.. Helt stört! Varken panodi, ipren eller diklofinak hjälpte, tur att Torstorp hade morfintabletter hemma! Annars hade han nog inte klarat av söndagsnatten utan att bryta ihop! Usch och fy för att få en sådan värk.. Jag hoppar gärna det, TACK! 

Nää, nu får de vara nog! Ska glo lite på tven innan jag ska stänga mina blå för idag!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade