2011-03-29

Jobb..

Jobb, Jobb och åter igen jobb! Som ni kanske förstå så jobbas det en hel del nu! Denna veckan jobbas det hela 3 dagar.. Det va inte igår ;D Känns dock skönt att dra in lite pengar! Men man blir lite små trött.. Så det blir tidiga kvällar i säng.. Men ikväll måste jag hinna med en duch innan sängdax, för jag börja redan kl 7.00 imorrn! =/

R.I.P Zeke! Läste på min vän, Zannas blogg att deras hund Zeke fått resa till de gröna ängarna idag! :´( Vill tillägna er i familjen Andersson/Wiggström en tanke och självklart Zeke! <3 Jag vet att dagen kommer komma då vi måste ta bort vår älskade hund, men jag vill inte tänka på det! Gör ont i mitt "hundhjärta"!!

Nu lite roliga nyheter.. Äntligen så har ju hallen blivit färdigtapetserad och hatthyllan har äntligen blivit klar och kan nu användas!! :D Här kommer lite före och efterbilder:

Före:



 Efter:









Nu är de bara att måla trappstegen och måla panelen i trappen en gång till! Sen åker handlederna upp! =D Vi är nöjda med resultatet! Man glömmer så fort hur de såg ut innan man började, men bilderna hjälper ju till så man kommer ihåg =) Kul!

Nu ska jag hoppa in i duschen! Go Natt!!

3 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅH VAD FIIIINT! :D:D:DD

    SvaraRadera
  2. Såå himla fiint Madde,precis i min smak med:D Grått o vitt har vi i våran hall meddet är en duktig handyman du oxå har fångat,smart val va;)

    SvaraRadera

Bloggintresserade