2011-03-25

Kan det bli bättre?

Igår åkte vi in till Norrköping för att hämta vårt efterlängtade matsalsbord!! =D Så hiiimla kul att äntligen få hem det! Vi har väntat i ca 15 veckor!! Helt otroligt att man ska behöva vänta så länge, men de va de värt! Här kommer en bild på bordet: Dock inte vårt bord, men de kommer så fort jag hunnit fundera ut hur jag ska dekorera det =D Måste ju köpa en ny duk och något fint att ha på! Nu kan vi äntligen börja inreda i vardagsrummet också.. Nu när alla möbler är på sin plats!
Kvällen ska spenderas hemma hos Anna och Jörgen tillsammans med Lisa, Jimmy och lilla Della troligtvis kommer Zanna, Robin, Emblis och Lithéa också! =D Ska bli otroligt skoj! <3 Blir lite knytis, tema thai, och jag ska göra min currykyckling och ta med! Jag själv tycker denna är super god, så vi får hoppas dom andra gillar den också!

Annars i helgen händer det inte så mycket sociala aktiviteter utan vi ska fortsätta med vår renovering och tapetsera klart i hallen! Ödmans är allt bra dom! Som jag skrev i mitt förra inlägg så tog ju tapeten slut och vi behövde beställa en extra rulle för att kunna tapetsera klart och Ödmans fixar hem ruller redan tills idag! =D Himlans bra service alltså! Så i helgen ska hallen bli helt klar!!

Nästa helg börjar flytten till svärföräldrarnas nya hus! Det kommer nog ta sin lilla tid, men de ska bli kul att hjälpa dom att komma iordning! =D

Nu ska jag hoppa in i en duch, sen handla, sen laga currykyckling, sen ut med vovven sen blir det lite slapp innan vi drar oss till Anna O Jöggas place!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade