2011-04-05

Just nu har vi fullt upp vilket kanske speglas här på bloggen.. Hinner inte riktigt med känner jag! Ska försöka skärpa mig.. =D Vi har flyttat och renoverat hela helgen. Svärföräldrarna har fått tillgång till sitt nya hus nu och de behövdes renoveras lite.. Vi körde flyttlass hela Lördagen .. Massor kvar, men mycket hann vi med! Det ska tilläggas att de va jag och Robbe (Nickes bror) som flyttade.. Jag kände mig som en riktigt hunk =D Haha.. NOOOOT! Men jag orkade faktiskt bära mera än vad jag trodde ifrån början.. Ett bra betyg!

Nicke o company (pappa Tommy, syster Linda och mamma Pia) var uppe i huset och renoverade.. Jag joinade när vi kört alla packade kartonger och de möbler som vi kunde.. Vi höll till i huset till sent in på kvällarna, både lördag o söndag! Så ni kan förstå att helgen gick fort.. Smarta som vi var körde vi självklart upp grillen så vi kunde grilla lite under helgen, så det har vi hunnit med också.. =D De är ju bara för gott med grillat alltså!! Det ända som saknades var ett glas vin, men det tar vi igen i helgen =)

Imorgon blir det att sitta med c-uppsatsen sen på eftermiddagen ska jag bege mig in till Norrköping för att köpa present till lille Gustav som fyller 1 år den 15/4 .. Får se vad man kan hitta på för kuL! Nu börjar alla födelsedagar för vår del.. Helt otroligt vad många det är som fyller nu en tid framöver.

Nu blir det mys med min älskling framför den sprakande brasan.. Helt underbart!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade