2011-04-14

Då var man 23!!

Då var man helt plötsligt 23 år!! :-) Jag saknar verkligen den där känslan man hade när man var liten! Födelsedagen var så himla betydelsefull.. Man gick o väntade i flera veckor innan och räknade ner dagarna innan.. Riktigt så intensivt behöver det ju kanske inte va, men fasen de känns ju inget speciellt längre.. :-/ Ett trist ålderstecken måste jag säga!! Men himla mycket fint har jag iaf fått.. :-) Av vänner, familj och min underbara sambo!! <3 Tacka alla fina!!


Fick 4 st olika storlekar av ljuslyktorna :-) Himla mysiga!!

Har ju inte uppdaterat om vad som hänt den senaste tiden, men helgen som var hade jag en liten tjejkväll/födelsedagsfest! :-) SUPPPER trevligt verkligen.. Tjejorna hade med sig ett snyggt armband till födelsedagsbarnet. Hon blev ju hur glad som heeelst!!

Annars har veckan varit lugn, renoverat lite uppe hos svärföräldrarna.. Det är ungefär vad som hunnits med! Joo, jag rensade lite ute i trädgården med! Nu måste jag in och köpa lite gräsfrön. Tog nämnligen bort flera års lövhögar som låg här ute i trädgården, vilket hade resulterat i att gräset eller snarare mossan försvunnit och bestod nu av en jordhög.. :-/ Men det ska vi nog kunna få ordning på! Ska passa på att köpa mig lite pangser och sätta i krukor här utanför så man får den där riktiga vårkänslan!

Idag var jag i Katrineholm och gjorde den första intervjun till c-uppsatsen! Känns riktigt bra.. Nu är de bara 5 kvar ;-) Vi ska unna oss lite påskledighet har vi bestämt! Är verkligen LYYYYYX!!

Helgen som kommer består av arbete på stenen 9.00-21.00, 1h rast som ska spenderas nere i Torstorp hos Robbe, Fia, Linnea och Gustav!! Gustav fyller 1 år imorgon, men har kalas på Lördag!! Sedan har ju även härskapet gått och gift sig... I SMMMMYYYYYYYG också!! Hur ska vi straffa dom tycker ni? ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade