2011-04-19

Vår!!

Igår åkte jag och Linda in till Norrköping för lite shopping.. Kom hem med några ute krukor och vår blommor!! Blev verkligen super nöjd!! Har alltid sagt att jag vill ha mycket fina blommor i min trädgård, med de får inte vara rabbater som måste rensas hela tiden! Perfekt med lite krukor ist!! :-) 







Idag har jag varit i Katrineholm och gjort vår 4:e intervju till c-uppsatsen!! Det börjar hända grejer! Känns skönt! När jag kom hem därifrån satte jag igång och rensa och dona ute i trädgården! Mycket skit som ska bort.. :-D Kul att göra ordning, när de blir en sån markant skillnad.. Så nu har jag fullt med rivmärken från alla grenar som rivit mig på armarna! Ser ut som man har katt hemma.. :-/Sviiiiider.. Fortsättning följer imorgon om vädret tillåter ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade