2011-04-20

Härliga tider!!

Våren är äntligen här och man kan vara ute i bara linne på dagarna, heeelt underbart!! :-) Idag fick jag veta svaret på en tenta som jag lämnade in för 4 veckor sedan, VG!!!!!! Nöjd som fan! De går bra nu, kompis de går bra nu!! :-D

Ikväll blir det lite kalas med stenis brudarna!! :-) Vi ska hem till Sofia i Norrköping som fyllt år, och jag har ju också fyllt år så vi bestämde att vi skulle slå ihop det och fira ihop! Skojsigt.. Håller på o leta recept på någon god kaka/tårta till kvällen.. Vi får se vad de blir!

Behöver hitta mig en symaskin, som kan sy stretchsömmar.. Beställde två fina klänningar för ett tag sen som jag behöver lägga upp lite granna! Någon som har en sådan? Man borde fasen investera i en sån symaskin.. Det är faktiskt oftare och oftare som man behöver en!! :-/

Nää, nu ska jag fokusera på recept till kvällen annars blir de ingen kaka!!

Ha en skön dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade