2011-04-07

Stormvarning

Förmiddagen har bestått av plugg och nu på eftermiddagen kände jag att jag behövde komma ut på en långpromenad.. Trodde jag skulle blåsa bort där ett tag! De är ju fasen i mig storm ute.. =/ Men vet ni vad jag lyckades se? En citronfjäril!!! Så otrligt fin!


Ikväll blir det att åka upp till svärföräldrarnas nya hus och forstätta renovera..
Jag ska måla lite lister.. Så himla roligt! NOOOT! Usch.. Lister måste nog vara det tråkigaste att måla?! Här om dagen hade vi faktiskt med oss Kovu upp till huset så han fick lära känna Alva (svärföräldrarnas hund) och det gick jätte bra!! =) Men Kovu förstår ju inte riktigt de där med att man målar och att det färgar om man går emot, så rätt vad det var såg vi att han var helt vit på ena sidan.. Hahaha =) Ska försöka borsta bort det!! Vi fick oss ett gott skratt iaf ..

Klickade hem några fina klänningar förut, men kunde inte bestämma mig för vilken färg jag ville ha, så de fick bli båda!! =D 


Nu blir de att se ett avsnitt från BB.. =D
Hööörs!!

3 kommentarer:

  1. Maddee,vart beställde du klänningarna?? dom är ju skit snygga och kan faktiskt tänka mig att dom skulle passa för mig med en liten bebismage oxå,ser ju inte direkt tighta ut liksom;)

    SvaraRadera
  2. Ja dom är ju super snygga!! Klänningarna finns på www.bronpix.com =D Fanns i flera färger också ;)

    SvaraRadera
  3. Den vita på dagen och den svarta på kvällen! :D SNYGGGT!

    SvaraRadera

Bloggintresserade