2011-04-28

HERO!!

Idag när jag var ute och rensade i trädgården så tog jag bort en stor gammal tunna som var full med löv.. Och vet ni vad jag hittade i tunnan? Jo, några små grodor!! :-) En liten familj kanske, en mamma, en pappa och två små barn! Det var iaf 2 lite större och sen 2 riktigt små .. :-) Dom hade ju säkerligen hoppat ner i tunnan, sen var den ju alldelses för hög för dom att kunna hopp ur igen! Men så kom jag, hjälten, och hjälpte dom ur tunnan och släppte ut dom i de fria igen :-) Dagens goda gärning!!

Men guu va fint vi får i vår trädgård.. Nån har någon gång haft det super fint här ute och det märks nu när man börjar röjja lite.. :-) Jäätte kul, verkligen!! Men jag ska lova mig själv, att alldrig någonsin i hela mitt jäääkla liv sätta taggbuskar!!!!! Vem fasen tycker om taggbuskar? Dom är ju heelt onödiga och gör förbannat ont också.. Inget barnvänligt heller för 5 öre o ändå är de ju ett hus med en del rum så någon gång har det ju säkerligen bott en barnfamilj här? O ändå är det någon människa som satt taggbuskar?.. !! Ajja, nu ryker dom iaf!! :-)

Imorgon bär de av på lite shopping i Norrköping med Linda och Jennifer! :-) Skoj.. Sen efter det åker jag vidare till Mjölby där jag ska spendera stora delar av helgen! Ska träffa mammi, systrar och kompisar :) Ska bli väldigt kul!! Karln ska ju åka utomlands.. Heeeela vägen till Tyskland.. Undra vad han ska göra där? ;-)

Ha en trevlig helg så hörs vi!! :-)

1 kommentar:

  1. INTE FASIKEN HAR DU BESTÄMT TRÄFF MED MIG INTE?!

    Kan inte han köpa en likör 43 åt miiig? ;D

    SvaraRadera

Bloggintresserade