2011-05-04

Längesen sist!!

Nu var det längesen jag bloggade!! Har haft fullt upp med att vara sjuk, plugga, renovera och fixa ute i trädgården! =) Vi hade ju för en tid sen otroligt bra väder vilket har lockat till att vara ute i trädgården, samtidigt som man njuter av den underbara solen så har man kunnat få lite gjort!! Men det vände, ganska fort.. Under dessa tråkdagar som haft nu har vi fixat o styrt inne!! Påbörjat en vinkällare =) Kommer bli skit fint när det är klart! Har även hunnit med att vara sjuk, vilket inte är kul och inget att rekommendera! ;-) En rolig nyhet som jag måste berätta för er är ju att jag skaffat mig en Iphone 4!! =) jag har varit väldigt anti Iphone men jag får ärligt talat ta tillbaka det!! det är fasen den bästa telefonen jag någonsin haft!! Avslutar med det sagt o säger god natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade