2011-05-23

Dop

I helgen har lilla Edvin blivit döpt! :) O jag har blivit gudmor!! <3
Det är en otrolig ära och jag är super glad över att få vara gudmor till världens sötaste Edvin! :)
Här kommer lite kort ifrån dopet!




Jag läste en dikt! :) *Stolt*


Finaste familjen!! <3 


Tack för en super mysig dag!! :)

Idag, Måndag har jag införskaffat mig en fin fin klänning till bröllopet mellan Anna och Jörgen på Lördag!! :) Sistaminuten människa, men de blir alltid skit bra tillslut! :) Känner mig nöjd och är redå för Lördagens bröllop och bröllopsfest!!

I veckan ska jag ägna mycket av min tid till det sista i skolan, nämnligen c-uppsats läsande, opponerande och försvarande!! :) Kul va?

Dags att titta på reprisen från vampire diaries! :) Bara äääälskaart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade