2011-05-16

Som ni kanske förstår så har det varit en hektisk tid och jag har därför inte hunnit eller orkat att uppdatera bloggen!! Så det har ju hunnit hända en hel del sen sist .. :) Kör lite bilder från tiden som varit! ;)

Vi börjar med Annas möhippa!! :) Greas tema!! Anna fick vara Sandy och vi andra the pink ladies!! :) En suuper duper rolig dag! Vi började med att överaska bruden på morgonen, vi fixade frukost och klädde ut henne för att sedan kidnappa henne och åka till stan där uppdrag väntade. Anna fick gå runt i olika affärer i Norrköping city och fråga efter 3 ruttna ägg.. :) Tillslut fick hon sin gittar och allsången startade! :)

 
Lite allsång !! Och efter det tog vi lunch, och sedan drog vi vidare till feststudion där Anna fick spela in en skiva med låten "You are the one that i want" .. Blev kalas bra!


 Kvällen bjöd på hemma fest, och efter det bar de vidare ut på krogen!! :)
Annas låt, som hon tidigare på dagen spelade in, spelades högt på hugos dansgolv!


Det blev en riktigt lyckad dag och kväll! Tack alla inblandade och tack Anna <3

Vi har även hunnit med att spendera tid med familjen Jansson.. Svärmor och svärfar ska snart börja att flytta in i det nya huset! Det har tagit lite längre tid med renoveringen än väntat.. Men det chockar inte en annan ;)

Nicke och Linnea leker! :)


Min bäbä!! :)


Lekstund uppe hos svärmor och svärfar!! :)


Det får vara det för idag! :) Ska försöka bättra mig och hinna med bloggen lite oftare ;)
Det handlar ju trots allt om prioriteringar :)


2 kommentarer:

  1. Vilket härligt, långt och utförligt inlägg om min möhippa :) GLAAAD!!

    SvaraRadera
  2. HEEJ! ja jag mådde bättre senare mot kvällen! Jag som sett fram emot dopet, har ju aldrig varit på något :( hoppas ni hade de bra iaf!

    Utspringet sker från skolan vid kl 11.30 vid 12.30 åker jag flak, inte bestämt hur länge än men jag hoppas en halvtimma! Kl 14.30 kommer jag bjuda folket hem, alltså att de kan komma då.. ;) KRAMIIIIS!

    SvaraRadera

Bloggintresserade