2011-10-03

God morgon världen!

Verkar som att det är fler än jag, som hade svårt att gå upp ur sängen imorse.. =( Hade nästan kunnat göra vad som för att få ligga kvar! =) Men nää, Kovu kom och drog ett stort slick i ansiktet och talade om att det var morgon (vilket inte hör till vanligheten, han är nästan tröttare än mig) Så det var bara att palra sig upp och ge sig ut på morgonpromenaden! Det måste nog ändå vara en positiv sak med att ha hund, morgonpromenaden i sig är inte rolig, men man vaknar iaf till liv!! =)


Idag MÅSTE jag verkligen ta tag i alla böcker som bara ligger och väntar på att bli lästa.. Kan inte någon läsa dom åt mig, och sedan sammanfatta dom.. plz, 100:- till den som gört =)


Kaffebryggaren är precis klar, satte på 8 koppar så nu jäklar ska här drickas kaffe!! I em/kväll ska jag hem till fam Valtanen på besök! Egentligen är syftet studier, men de ska bli himla kul att träffa lilla Ella och mamma Hanna också så klart.. Va ju ett tag sen nu! =)

Helgen som var, har inneburit jobb ute i trädgården.. Man vet aldrig, kan ju vara sista helgen som man kan/vill vara ute och jobba! Så nu är vi äntligen redå för en riktig höst och vinter!! =) Jag vet att det blir ett till hantag ute i trädgården och det är att kratta ihop alla löv som faller nu.... GILLART INTE! Usch vad tråkigt det är.. Det skulle jag också ha lust att leja bort till någon ungdom som behöver tjäna extra pengar! Någon som känner någon som skulle kunna vara intresserad? =D


Här om dagen köpte jag också föresten en hår "donut" !! SÅ jäääkla snygg! Jag gillar den massor! =)
Smidig och enkel att sätta upp, funkar till vardags och fest!! Finns att köpa på Glitter!! =) Ni kommer inte bli besvikna.. Tror den kostade ca 80:-!! Är man händig och lite påhittig, så vet jag också att man kan göra en själv =) Men jag valde den absolut smidigaste vägen, affären!!



Nähäää plikten kallar!! =) Ha en bra dag alla ni där ute!! ;)

1 kommentar:

  1. Det var jätte kul att träffas Madde,när du gick så sa Jonna: Hon var riktigt snäll tjej:)) Lycka till med studierna & hoppas filmen vart någorlunda bra iaf:)) många kramar!

    SvaraRadera

Bloggintresserade