2011-10-26

Hurtig som få!!

Jag har kommit in i en period som jag verkligen känner för att träna och hålla igång! Var ute i spåret tillsammans med Linda, 3km, sprang/joggade .. Gick över förväntan! Tog mig tunt på ca 25 min!! Det var en mycket stolt (o trött) Madde som åkte hem, duschade och la sig i soffan!! =)

Idag blir det att köra igen!
Det känns otroligt skönt när man gjort något, så man kan ta det lugnt hela dagens sen och ha gott samvete!!


Nya studiehandledningen inför sista kursen har kommit nu!! =) Bara köpa dom sista böckerna nu innan man kan kalla sig själv, Socionom!! =) Det är dyrt med böcker alltså.. Till denna kurs kommer det kosta ca 2000:-! INTE BILLIGT! Tur man kan sälja dom sen! ;-)

Ikväll blir det att träffa en vän över en fika! =) Ska bli trevligt! Sen ikväll har jag tänkt att jag och Nicke ska kolla på avsnitt två av the walking dead!!

Ikväll blir det för övrigt, dillstuvadpotatis, isterband och rivna morrötter! 
Nicke kommer bli glad!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade