2011-10-17

Helgen

 Helgen har bestått av lite renovering, shopping, umgänge med familj/vänner och städ och fix hemma!

I fredags var jag och träffade Linda, Jennifer och Mathilda över en fika! Mycket trevligt! Fredags kvällen bestod av middag med familjen, svärmor/far samt Linda och Jack! Mysigt! Lilla Jack är inte så liten längre.. :) Han växer fort.. <3

Lördagen bestod av lite små fix här hemma på fm, samt plugg! Sen blev de lite Lördagsmys med Älsklingen! :) Söndagen blev det att styra volvon mot Linköping och IKEA! Det blev shopping, både massa måsten men också lite spontana inköp! Vi har bestämt oss för att köpa en ny säng! Men guuu va dyrt det är! Men men måste man så måste man! :) Får se vad och vart vi köper sängen, måste åka runt och kolla lite innan vi bestämmer oss, men Ikea hade faktiskt massa bra!!

Vi har nog, tror vi, bestämmt oss för denna sängstomme iaf ;) Bara ÄLSKAR den (finns på Ikea)! Det är madrasser och allt annat som är svårt att bestämma vad man ska ha för något..
BIRKELAND Sängstomme, vit Längd: 210 cm Bredd: 171 cm Höjd fotgavel: 67 cm Höjd huvudgavel: 119 cm Madrasslängd: 200 cm Madrassbredd: 160 cm
Var inne på Vero moda! Just nu har dom massa med fint! :)
Kom hem med dessa två:


Var även inne på Stadium, där jag köpte mig en ordentlig vinterjacka! Jag behövde verkligen en, så jag blev så glad när jag hittaden en som jag gillade!! Men min dator ville vist inte lägga in en bild på den! Får försöka igen senare eller någon annan dag! När jag letade efter en jacka, uppmärksammade jag att det inte skiljer jätte mycket pengar på en märkesjacka på ex, stadium eller en ifrån HM. Jag har iaf tänkt att alla jackor som finns i sportaffärer är dyra så det var väldigt kul att se att de inte alls skiljer jätte mycket. Om man nu inte vill ha märkena som är dyra för det finns ju också så klart, men det jag menar är att man kan hitta bra märkesjackor för rimliga priser på sportaffärer också ;)

Hittade en jätte fin mössa inne på stadium också, kollade inte priset först, fick en chock när jag såg vad den kostade.. 400 SPÄÄÄNN(dyrt märke)! Jag hängde tillbaka den fort som tusan! Hittade en snarlik på HM för 79 kr, mycket bättre :)

En bra helg helt enkelt!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade