2011-10-28

Äntligen helg!!

Idag är det äntligen helg för både mig och Nicke! Han har tagit ledigt idag så idag blir det att åka till tippen och slänga en massa skit som vi rensade ur garaget förra helgen! + Massa annat!! Nicke ska ta tag i alla löv som ligger ute i vår trädgård.. Som alltid, så blir allt roligare med en maskin. I detta fall en lövblås!! =)

Jag ska ut och springa, för tredje gången den här veckan!! =) Idag ska vi testa el-ljusspåret i wiggestorp, får se vad vi tycker om det?! Känns skönt att ha kommit igång med någon träning efter en ganska lång tid utan! Nu väntar jag ivrigt på resultaten, både konditionen och fysiskt!!

Resterande av helgen blir det att umgås med vänner och familj!! Vi ska även hinna med en del renovering var det tänkt!
En toppenhelg helt enkelt!! <3

PS. Idag får jag för övrigt den nya hemtentan (som jag ska börja med på måndag) som ska lämnas in nästa vecka på fredag!! Önska mig lycka till!! =) .DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade