2011-10-24

Måndag

Sitter här med andra koppen kaffe, brasan är tänd och efter tio med Malou står på i bakrunden.. Ljuvligt!!
Jag hade lyxen imorse att slippa morgonvarvet ! =) Nicke var snäll och tog ut honom innan han själv drog till jobbet (Älskar honom massor för det).. Jag har sovit jätte dåligt inatt, och flera nätter! Inget kul! =(

I helgen har vi hunnit med en hel del! Jag jobbade 12 timmars i Lördags, kvällen bestod av lördagsmys med god mat och hyrfilm, Pirates of the caribbean - I främmande farvatten! Jag ger den helt klart godkänt! Den är sevärd!


Söndagen gick åt att röjja i våra garage så vi kunde få in våra bilar nu till vintern.. Ja ni hörde rätt! Vi har fembils garage, men vi får inte plats med två bilar! Haha.. När vi flyttade till huset, blev garagen en avlastningsplats som vi aldrig riktigt tagit tag i! (Har liksom funnits annat som varit viktigare att ta tag i) Men nu äntligen kände vi att det var dags! Så i söndags höll vi till nere i garaget i princip hela dagen! Så nu får vi in två bilar!! =) Och det är ett rejäääält lass som ska till tippen på fredag!! Känns skönt att slänga massa skit!!

Söndag kväll var vi hos svärfäräldrarna på besök! Linda och Jacken var också där så vi fick mysa lite med lillen också! =) Alltid lika mysigt!!

Idag blir det att plugga i princip hela dagen .. =( Inget kul men ett måste! Idag är det en engelsk bok som ska läsas! Jag och akademisk engelska är inte riktigt polare! Tacka gudarna för googel translate!! =D

Tanken var även att jag skulle ut och springa/jogga idag.. =/ Ni läste rätt!! Men vädret ser väldigt trist ut! Men, bara det inte regnar så SKA jag ut!! =D Peppad till max!!

Dags att bli kompis med den akademiska engelskan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade