2011-10-18

Hemma..

Idag har varit en riktig hemma-dag! Det har varit riktigt tråkväder hela dagen så det har varit super skönt att bara få vara hemma! :) Har fått en hel del gjort.. Städat, tvättat osv. Jag var faktiskt en sväng upp till Lunddalen, där jag tänkte att jag skulle gå något spår. Men guu så dåligt utmärkt det är där.. Blev en sväng, men inte alls så långt som jag hade tänkt ifrån början.. :( Får ge det ett till försök, när man inte är själv, ifall man går vilse ;)

Sen har jag börjat titta på Vampire diaries säsong 3!!!! :) Den börjar inte sändas för om ett tag på tv, men de finns en suuper bra hemsida som man kan se många olika serier innan dom sänds här i sverige!! (http://www.ch131.com/) Just nu kan man se avsnitt 1-5, så nu väntar jag ivrigt på avsnitt 6!! ;)


Jag tror faktiskt att jag ska köpa min första box!! :) Den här serien är ju absolut den BÄSTA!!
Kanske kan vara en lämplig julklapp? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade