2011-10-21

Massa måsten..

Idag är det fredag, och faktiskt helg för min del!! :) Sköönt!! Redovisningen igår gick bra, !! Kändes riktigt skönt när det var gjort!! Nu släpper vi skolan över helgen.. :)

Idag MÅSTE jag verkligen dammsuga och moppa golven (trots att det är helg)! Så himla skönt med soligt väder, men alla hundhår och skit som pryder mina golv kommer ju fram då :( Så de är bara att sätta igång!! Jag har just nu problem med vår lilla fyrbenta vän.. Det är löp-tikar i området! Kovu gnäller, gnäller och gnäller hela tiden just nu! :( Usch och fy säger jag! Idag, tackolov är de ju fint väder ute, då kan han ligga ute på altan (vilket han älskar)!! Skönt för mamman också ;) haha..


Imorgon stundar jobb 7.00-19.00! Ska faktiskt bli kul att jobba helg nu. Va ett tag sen sist!! Måste gå in och kolla vilka man jobbar med ;) Alltid en sak som avgör hur fort tiden kommer att gå.. Det är ju trots allt 12 timmar :)

I em när karln slutar blir det att åka på en road trip :) Den här gången är det karln som har fyndat ;)

Dags att ta fram snabeldraken!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade