2011-10-11

Loppis fynd

Jag skrev i mitt förra inlägg att jag fyndat!! :) Och det har jag VERKLIGEN gjort! Ni kan aldrig gissa vad jag fick denna skönhet för! :)

Jag betalade ynka, 50 KROOOONOR!! Helt otroligt. Jag är super glad.! (Fick stora choken, när han sa 50kr, jag tänkte, han måste tro att jag menar någon annan möbel, men nej då, vi pratade om samma möbel)

Jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska försöka bibehålla den som den är, eller om jag ska måla den vit!? Det är ju fint med möbler som är gamla, dom är ju charmiga i sig, samtidigt som en vit möbel, passar in bättre i vår inredning! Ajja, den får vara som den är ett tag, jag/vi har inte tid att måla om den just nu ändå ;) Vi har inte så mkt förvaring i vardagsrummet, så denna byrå kommer väl till användning!! :)


Idag blir det lugnt för mig del, jag känner mig inte helt 100.. Känns som att jag håller på att bli sjuk! Vilket inte skulle förvåna mig, det är mycket sjukdomar som går nu :(

Nu ska jag dricka en eller två koppar kaffe :)

3 kommentarer:

  1. Måla vit och kanske slipa den lite!!!! Jag älskar såna där gamla möbler!!!! :) och 50spänn?!?!?!

    SvaraRadera
  2. Ja slipas måste den!! Den får nog bli vit!! :) Lutar åt det iaf.. Den kommer passa in bättre då! ;) Se när man kan få tid för det!!

    SvaraRadera

Bloggintresserade