2011-10-19

Onsdag

Var är det fina, mysiga höstvädret? :) Vill ha en mysig höst, inte massa regn och rusk!! Hade tänkt mig en lång promenad idag! Vi får se hur de bli med det helt enkelt!! Annars ska dagen ägnas åt att förbereda mig inför en redovisning i skolan imorgon! Usch.. Tycker inte om redovisningar ;) Skönt när den är över!!

När Nicke slutar jobbet ska vi hem till Linda och Jack på lite mat! :) Tänk att det redan har gått 2,5 månadad sen lilla Jack kom till världen! Känns som att det var igår! <3


Jag har börjat räkna ner dagarna som är kvar i Örebro nu! Ca 2,5 månad kvar! Tänk att jag snart har pluggat klart mina 3,5 år. Som till en början kändes som en evighet!! Nu är de snart slut ;)
SÅ JÄÄÄÄÄÄKLA SKÖNT!! Men jag går en ovis framtid till mötes och det är lite skrämmande! Man vet inte riktigt vad man ska göra sen!? Ska ringa runt och kolla om de finns några tjänster lediga, eller som är på gång här i Finspång! Är trött på pendlandet nu, vill gärna arbeta här i Finspång om de är möjligt!

Nu väntar jag på att det ska sluta regna så jag kan gå ut med min fyrbenta vän!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade