2011-02-08

Tvätt, städ och lite plock..

Idag blir det en så kallad hemmadag med tvätt, städ och lite små plock! =) Känns som att man alltid skriver att man ska städa men de är väl det livet går ut på helt enkelt!! haha.. Känns som de ibland iaf! Man bara städar o städar, men de beror ju på den lilla herrn i huset (Kovu) som hårar ner något fruktansvärt! Man måste dammsuga minst 2 ggr i veckan för att hålla hårtussarna borta!

På fredag kommer den efterlängtade tentan!! Jag verkligen bävar för den! Hoppas hoppas hoppas jag klarar den! Jag ska erkänna att jag inte alls läst så mycket som jag bode ha gjort inför den!! =/

Undra vad man ska hitta på för mat idag?! Hmm.. Alltid lika svårt! Igår gjorde jag Lisas recept på kycklingsoppa! Hon hade länkat den så duktigt på sin blogg =) Åhh den va ju suuuper god!! Det tipset tackar vi för! Blir att göra fler gånger! För er som blir nyfikna på receptet så hittar ni det här: http://www.arla.se/Default____17653.aspx?RecipeID=14856

Ne nu är de nog dags att gå ner och tömma första tvättmaskinen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade