2011-02-18

Äntligen färdig med tentan & heeeelg!!

Nu är jag äntligen färdig med tentan och så är de ju heeeeelg, UNDERBART!! =)
Jag kommer njuta som aldrig förr utav den här helgen! Ikväll blir det lite renovering, men mest massa fredagsmys med god mat och någon bra film =) Det är kvalitetstid det!!

Imorgon ska vi fortsätta renovera lite, sedan tar vi en paus då Lilla Della ska välsignas! Det ska bli himla mysigt och intressant att få se hur en välsignelse går till, om jag har förstått det rätt så ska de vara lite annorlunda än mot ett dop??!!! Vi får se hur vädret ser ut, om man kanske ska ta sig en promenad ner eller om vi tar bilen?!

Idag har jag storstädat, känns skönt att det är avklarat så jag slipper tänka på de nu i helgen! Lite små plock kvar som jag ska ta tag i innan det är riktigt klart! .. Måste stryka den "nya" hissgardinen till köket med.. Ajja, de hinner jag!! =)

Jag känner hur värmen sprider sig i vardagsrummet, brasan knäpper och knastrar så ljuvligt! Nu är det verkligen kväll och helg! =) Mys!

Önskar er alla en mysig helg!! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade