2011-02-23

Dagens planering: Projekt källare!!
Ska packa upp lite allt i allo kartonger som blivit stående då det inte är några viktiga saker i! Men de är bäst att vi tar tag i dom så vi kan få lite kartonger över till saker som ska upp till vinden! =)

Gårdagens långpromenad blev verkligen lyckad! Kovu träffade en hundkompis vid namn Zipper! =) Dom lekte och lekte och fick aldrig nog så vi hundägare bytte nummer så dom ska få leka igen!! Perfekt! Finns inget som är roligare än när Kovu får leka med någon annan hund. Plus att den motionen går inte skapa på egen hand.. Vilken energi dom har!

Imorgon kommer lillasyster hem till storasyster!! <3
Men hon är vist inte så lite längre.. Hur fasen gick de till liksom?? Hmm?
Ska bli kul med lite sistah time!! Va längesen nu! Hon sover över till Fredagen då vi tillsammans åker till Mjölby och då sover jag kvar till på Lördag! Ska träffa mammsen och spendera tid med henne och även passa på att gulla lite med lillbäsen Edvin och även snacka lite skit med stora syster Sonja!! =)
Fast att jag bor i Finspång så vill jag hålla mig uppdaterad på "Mjölby snacket" !! Alltid lika kul att höra skit snacket som går! ;)



Blir att dyka förbi Zanners på en kaffe i eftermiddag! Naajjs! 
O gulla lite med gullungarna där hemma också! :)

  
Dags och packa upp lite kartonger innan jag beger mig upp mot Nyhem!
See yaa!

2 kommentarer:

  1. Sikka snygga bilder du hittat! ;) Kommer du ihåg att jag JÄMT tjatade om att vi skulle ta kort tillsammans men att de aldrig blev av... Skulle varit kul att ha dem korten nu! Bara jag som tycker de? :/ Love you sis! <3

    SvaraRadera
  2. haha ja de har du rätt i!! :) Skulle varit kul! Men de är ju inte försent ;)

    SvaraRadera

Bloggintresserade