2011-02-27

Söndag!!

I väntan på maten som står i ugnen tänkte jag att jag skulle hinna med att blogga lite =) I helgen har jag varit i Mjölby och hälsat på! Lika trevligt som vanligt! Träffade även min kära vän Nathalie!! Det var verkligen super kul att ses! Vi har inte träffats på lång lång tid, men nu äntligen fick vi till det ;) Trots den långa tiden mellan varven så känns det som vi såg igår =) Alltid lika lätt att prata med dig!! <3


Passade även på att hälsa på syster yster som hade den stora äran att fylla år! Jag tror jag hade en blackout igår. Hon blir ju för fasen hela 26 år!!!!! Inte 25! =) Blev vist lite fel!! Men de är ju tanken som räknas eller hur? haha.. Jag fick massa med tid att mysa med lille Edvin när jag besökte syster då dom hade fullt upp med att packa upp saker då dom precis flyttat! :D Blir nog kanon bra när ni kommer iordning! Lill killen va sjuker, förkyld och snorig.. Inget kul!! :( Hoppas han blir frisk snart!! <3



Imorgon bär de av mot Örebro!! Bara att ta tjuren vid hornen och åka dit.. Men de är segt nu kan jag vara ärlig och säga.. Vill ha sommar och sol och jobbbaaaa!! ;)  Nää.. Nu ni är maten klar ute i köket!! :)
Ikväll serveras det ungsstekt kyckling och potatis med bea och en sallad på fetaost och soltorkade tomater! Muuuummmaaa!! :)

Ha en skön söndagskväll !!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade