2011-02-09

Jobbkväll..

Ja ikväll blir det faktiskt att jobba 16.00-21.00 på stenhuset! Det ser vi fram emot! =) Det var ju ett tag sen jag jobbade nu men de ska de bli ändringar på! =)

Om en stund blir det en fika hos Zanna och lilla Lithéa!! :D Mysigt!!

I Em ska jag ner på byn och hämta ut ett paket från textilonnet. Beställde ju mina gardiner där varav den ena var sne.. =/ Så dom har skickat en ny som ska hämtas ut!! =) Formodligen är den som den ska!!

Imorgon bär de av mot Örebro för ett seminarium/opponering! Vi ska få vårt grupparbete opponerat och vi ska opponera på en annan grupps arbete.. Hoppas vi inte får någon komplettering.. !!

Men nu måste jag fixa till mig lite så Zanna inte behöver vänta hur länge som helst ;)

Hoppas ni andra får en toppendag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade