2011-02-08

Spontanbesök & Träning

Fick spontanbesök av Madde och lille Elliott idag! Mycket trevligt.. :) Jag har ju inte hunnit med att träffa den lilla krabaten men nu så!! Söt som tusan va han ju också! Ett litet charmtroll!


Mamma och son!

Sen har jag även försökt att ta tag i den här träningen som jag sagt att jag ska försöka hinna med några gånger i veckan! Man är bra rolig alltså.. Förrut sa man alltid att man skulle träna bara man hade en crosstrainer hemma och nu när man faktiskt har en så inte fan tränar man för det! Jag var jätte duktig i början och körde ordentligt men nu har de bara runnit ut i sanden! Som sagt, dags att ta tag it igen!! =) Ni peppar väl!!

Idag har jag kört i 20min, brände 100kcal.. Känns bra!! Man kanske kan få mer motivation om man börjar blogga om träningen! =) Vi ger det ett försök iaf !

Nu ska jag ta kväll, först en dusch sen blir de soffhäng för hela slanten!!

God kväll på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade