2011-02-04

Inget är som väntans tider!!

Imorgon kommer mosters älskling!! Lilla Edvin med Familj kommer till Finspång o hälsar på! =) Soom jag har längtat efter det lilla knytet!! <3 Men imorrn får jag pussa pån!!

Imorgon blir det även att besöka Familjen Ramlöv!! =) Det blir inspektion av det ny-gamla huset!! =) Det ska bli spännande.. Det är kul att följa alla andras projekt när man själva är i full gång och renoverar! Man kan få lite tips och idéer ifrån varandra =)

Har jag nämnt det föresten... De blir ingen skola för mig ända tills nästa vecka på TOOORSDAAG!! Underbart!! =) Är i princip ledig, förutom lite tenta plugg dårå!!

Idag väntas det besök utav min klassis Sussi! Vi ska prata ihop oss om den kommande C-uppsatsen som är nästa delkurs! =/ Hoppas vi kan komma överens om vad vi ska skriva om! Vill inte skriva själv!! Men man måste ju båda tycka ämnet är intressant, annars funkar det ju inte.. Vi får se!

Ikväll ska jag och Nicke ha lite ordentligt fredags mys! Vi har varit ihop i 3,5 år idag! =) Inte så mycket o fira kanske, vanligtvis firar man ju helår! Men vi festar till det allt för sällan nu för tiden!! Alltid massa måsten och renovering jämt!! Då passar de ju bra att mysa till det en dag som denna!! =) Jag ska slå på stort och bjuda på plankstek!! =) Kanske någon god efterrätt .. Det går nog hem eller vad tror ni?!


Avslutar med en Thailandsbild på min fina!! =) Älskar den karln!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade