2011-02-14

Alla hjärtans dag!

Nu va de allt ett tag sen jag va inne och skrev en rad eller två =) Men nu är jag här!!
Jag har ju fått den förbannade tentan!.. =/ phuuu.. blir glad om jag klarar den här alltså! Inge skoj alls..
Jag har väntat på att de ska dra igång och bli svårare och nu behöver jag inte vänta längre.. =( Som sagt, tenta hela den här veckan! Så räkna inte med att höra så mkt ifrån mig !! Sitter upptagen med att läsa engelsk litteratur om massa teoretiker som har kommit på hur barn utveckling ser ut osv.. Kul. NOOT!

Hoppas alla ni andra får en riktigt skön vecka!! O sänd en tanke till mig som har det riktigt tufft just nu! =/

Förresten så är de ju Alla <3 dag idag! Vilket inte kommer att firas så stort inte, lite potatissallad och rostbiff, eftersom jag inte hunnit med att fixa något.. Ni vet varför ;) ! Men de bli gott ändå .. Köpte en present till karln! Björn Borg kallingar, men dom hittade han igår.. Va vist inte så duktig på att komma på gömställen sådär illakvickt eftersom han kom ut i hallen så dom slank ner i byrålådan med vantar o mössor i hallen! Vilket jag senare glömde bort, sen när har skulle ut med hunden så hittade han det.. =) Då fick han öppna det! Överraskningen var ju redan förstård liksom ;) Ajja, han blev glad iaf! =)

Happy valentines day everyone!!

1 kommentar:

  1. Håller tummarna över att du ska klara det! :)

    MMHHM! potatissallad och rostbiff lät inte helt fel! Haha vilken osis av dig! Vi är ganska lika när det gäller minnet ;) Vad fick du av karl din då? Det har du inte skrivit!! :D

    KRAM

    SvaraRadera

Bloggintresserade