2011-11-29

Frissan!

Jag vaknade upp idag med huvudvärk och en tjock hals.. :-( Usch inget kul! Men faktiskt, så har det blivit bättre nu! De brukar ju vara så, alltid värre på morgonen!! Tur det, för idag har jag inte tid med att vara sjuk.. Har 3 böcker som jag skulle behöva börja läsa..! Åter igen en jobbig uppgift i skolan... Jag ska läsa 869 sidor tills på torsdag! Hrmm??

Idag ska jag till min frisör, Sanna!! Ska bli skönt att få ordning på kalufsen! ;-) Det går INTE att missa! behöver verkligen gå nu!.. Blir nog att ta med en av böckerna så kan jag slå två flugor i en smäll! ;-)

Sen ikväll blir det att umgås lite med Linda, Jennifer, Mathilda & Sofia! <3 Ska bli super mysigt! Vi ska även köra julkappsleken så efter besöket hos frissan ska jag hinna med att köpa 2 paket !! Har nog bestämt mig för ett av dom, men det andra får jag fundera lite på!..

Imorgon får bli en tråkdag, men en välbehövd dag! Det bli plugg, städ och tvätt för heeela slanten!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade