2011-11-24

Torsdag

Idag blev det en sovmorgon, vaknade inte försen 9.30, det var ett tag sen man sov så länge! Men guuuu så skönt! :) Antar att jag behövde det! Dagen idag bjuder inte på så mycket, ska försöka läsa lite inför seminariet nästa vecka! :) Men motivationen är inte på topp ska jag säga..! Är mer sugen på att få adventspynta, men det ska vi göra tillsammans på Lördag har vi sagt! :) Att pynta tillsammans är ju alltid roligare :)

I em blir det fika med en vän! Samt en långis med Kovu <3
Bara ÄLSKAR den här bilden på honom! Togs förra vintern! :) Ser ut som en snömonster! haha.. Men det är faktiskt skönt att det inte kommit någon snö än! Men till jul vill jag allt att det ska bli lite snö! :) Blir liksom inte en riktigt jul annars.. Men lite till kan vi vänta ;)


Bokade tid hos Sanna/frissan nästa vecka! Det behövs veeeerkligen.. :) Ska bli skönt att få fixa till sig lite.. Och denna gång, ska jag nog till och med klippa mig LIIITE!! :)

Vi köpte föresten ett skoskåp i tisdags kväll till hallen! :) Skönt att få undan alla skor i hallen!! Vi har satt ihop det, men vi har inte hunnit fästa det i väggen! :) Får bli ett av helgens projekt! Vi köpte faktiskt en sak till, men den håller vi lite hemlig tills det att jag kan ta kort på den! :) Får se när vi kan få till det! :) I helgen kanske.. :)

Imorgon blir det en sväng till Örebro för en Väääldigt intressant föresläsning som handlar om självskadande beteende hos ungdomar! :) Tycker faktiskt om den här kursen, trots att det är ganska mycket att göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade