2011-11-17

Plugg, plugg och lite mera plugg

Ja det är precis vad jag håller på med nu för tiden! Den här kursen är inte att leka med! På två dagar (igår och idag) ska jag läsa 800 sidor, vilket är tre böcker! Tur är att två av dom faktiskt är intressanta, den sista är helt otrolig, fattar typ ingetning.. Men men de är väl bara att fortsätta läsa och hoppas att man fattat något i slutet ;)

Igår kväll passade jag iaf på att göra lite egen musli! Jag köpte en påse musli för ett tag sen, och nu när man brukar göra själv så var det inte alls gott! Så nu till frukost fick jag god musli igen! :)

Ikväll är det renoveringskväll, iaf för Nicke! Jag kommer ha att göra med att läsa! :) Vi har bestämt att två kvällar i veckan, ska vi avsätta till renovering! För helgerna går oftast åt till massa annat ;) 

Imorgon har jag seminarie i två timmar, när jag kommer hem ska Nicke och jag in till stan och handla lite! :) Jag ska plantera lite nya blommer i utekrukorna så det ska jag handla sen ska vi kolla på massa renoveringsprylar.. osv.!

Nä, nu ska jag dricka lite kaffe och fortsätta min intressanta läsning ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade