2011-11-02

Onsdag

Imorgon är sista dagen med tentan!! Känns så jäkla bra! Det har gått otroligt bra, eller jag, det vet jag ju egentligen inte, men de har iaf gått snabbt! Man är helt slut efter två heldagar där man bara suttit framför datorn och läst massa böcker.!! :-/ Imrgon ska jag skriva klart sista uppgiften som handlar om en dansk bok.. Fattar nada,! Men de ska nog gå bra ;-)

Nu ser jag verkligen fram emot helgen!!
Vi har hyrt stuga med Anna & Jörgen i helgen! Vi hyrde den förra året med, så vi vet vad som väntar! Ska bli hur mysigt som helst!! Vi åker på fredag em och åker hem på söndag.. Jag känner att jag verkligen behöver lite avkoppling! <3

Sen dröjer det inte länge försen nästa utflykt sker..
På måndag morgon, 04.25 blir det att åka till ULLARRREEED!! :-)
Ska bli himla skojjigt!! Det blir en bussresa ner med svärmor! Det känns himla skönt! Vi hade planerat att åka bil först, men sen blev det två avhopp vilket gjorde att allternativet att åka buss blev aktuellt och tur som vi hade så fanns plats! Och nu i efterhand är jag glad att vi valde bussen, då kan man bara slappa på vägen ner.. Nu när det är så mörkt också, både ner och hem jue! Skönt att slippa köra!! Jag hoppas på att få fynda massa bra julklappar till alla barn i familjen samt alla födelsedagar som kommer ;-)

Nu ska vi titta på efterlyst och dricka lite gott te!! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade