2011-11-19

LördaG!!

Idag har vi hunnit med en hel del! En ordentlig storstädning av både under och övervåningen :) putsat köksfönstrena! Perfekt väder för lite fönsterputs. Hoppas på lika bra imorgon så man kan fortsätta med övervåningen! Vill ni veta en sak.. Ni tror säkert att det är jag som putsade fönstrena, men det kan jag tala om var Nicke som fick göra :) Jag suuuger på att putsa fönster, så det är Nickes göra!! :)

Vi fick även trevligt fika besök av Jenny, Martin och barnen!! Mycket trevligt! Dom hade med sig ett jätte fint blomsterarrangemang; Det tackar vi jätte mycket för!


 
Igår var vi i stan och shoppade lite också så nu är vår entre pyntad och klar inför advent och jul!! :)
Jag ska försöka vänta tills nästa lördag med att pynta invändigt, men vet inte om jag kommer kunna hålla mig? Kanske blir i veckan :) De är ju SÅÅÅÅ mysigt med adventsljusstakar och stjärnor!!


 
Jag sparar det bästa till sist ;-)
Idag säger vi grattis till en av de bästa, Anna Söderberg!! <3



Ikväll blir det kvällsmys med mina andra hälft till Så mycket bättre! Till det serveras det; vin, brie, rökt ost, ädelost & kex!! Muuummms!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade