2011-11-14

Julkänslor!


I lördags var vi på Ekenäs slott, julmarknad! Hur mysigt som helst! Men guuu så mycket folk det var.. Man blev faktiskt lite förvånad att det var så mycket folk! Men kul att de är så poppis! :) Lite bilder..



Fanns massa fina och mysiga tomtar.. Dock känns de ju som man har de mesta som man behöver nu.. :) Men de är alltid lika kul att titta ;)


Vi köpte med oss massa med godsaker hem, såsom; brända mandlar, olika sorters must - Enbär och hjortron och även lite rökt hjort! Muuummsfillibabba! :)

Nu LÄÄÄÄNGTAR jag efter att få adventspynta här hemma.. Bara några veckor kvar!!!! :)


Är väldigt nöjd med mitt nyinköta hus, lyser så fint om kvällarna!! :) Den får pryda min skänk som jag fyndade.. Jag såg ju redan då att den var gammal, nu har jag lyckats få reda på ännu mera och det är en riktigt fint gammal skänk ska jag säga er.. Kostar sig X antal 1000:- lappar!! Då blir man extra nöjd, att man endast gav 50:-!! :)


Den här hunden är min lilla bäbis! Så sööööööt! <3 Han somnade sådär sen, myshunden.. ;)

Så var de ju farsdag igår, för mig finns det ingen pappa att gratta! Men min mamma har alltid varit som en pappa och en mamma för mig! 2 i 1 <3 Så jag garattade henne!

Idag blir det en sväng till Örebro för en föreläsning! Sen hoppas jag på att mina böcker ska komma innan onsdag, jag har en hel del att ta igen! (Får skylla mig själv, är så seg, när de gäller att beställa böcker)


Måste skryta lite.. 216 är mitt rekord på wordfeud!! Blev så himla nöjd när jag fick till det! (Ni andra kanske har lagt in ett ännu bättre ord, men de här är värkligen bra för att heta Madelene Axelsson)

1 kommentar:

  1. Endast frakt på 40kr tillkommer! Sen tar det ungefär en vecka för paketet att komma! :)

    Skrytmåns! Haha jag vill med få tet sådär någon gång! :D

    SvaraRadera

Bloggintresserade