2011-11-25

En toppen dag!

Idag fick jag det efterlängtade tentabeskedet, VG!!!! :) Jag är så himla nöjd! Nu är jag ordentligt inläst på barns speciella utsatthet i samhället. Ett framtida arbete, JA tack!

Föreläsningen idag var sisådär.. Hade nog varit intressantare om det varit en lite bättre föreläsare.! Men lite fyllde jag allt på kunskapsförådet! ;-)

Nu har jag/vi precis börjat adventspynta lite här hemma! :) Men jag bävar för att stryka alla gardiner till V-rummet, är ju baaaara 8 längder! :( Bra med stort, men jobbigt att byta gardiner! Men det gör jag nog faktiskt imorgon, idag ställer jag upp adventsljustakarna o lite annat!

Imorgon blir det som sagt lite hemma fix! Inget annat inplanerat! :)

Lördagens meny:
Hjortfilé med potatisthalvor i ugn och hemmagjord kantarellsås serverat med ett rött vin <3

På Söndag, första advent, har jag blivit inbjuden till Karins kransträff på jobbet hennes! Där ska vi få göra vår egen julkrans till dörren, eller något annat fint att ha inne kanske? Ska bli spännande och väldigt trevligt :)
Efter det blir det hemma mys med mitt hjärta!!

Men idag är de ju fredag och ikväll blir vi bjudna på mat uppe på Vita Huset! Det tackar vi för! :)

Trevlig helg allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade