2011-11-04

Heeelg!!

Tentan inlämnad!! :-) Känns skönt! Tackar min snälla klassis Ellen som lämnade in åt mig! De är guld värt att slippa åka bara för att lämna in ;-)

Kan ni fatta att det bara är 10 veckor kvar på min socionomutbildning!?!?!?! HEEELT otroligt!! Känns så himla bra!! Jag har sökt mitt första socionomjobb nu också.. Hoppas hoppas hoppas!! :-)
Finns en hel del att söka, så något ska man väl kunna ha en chans på!! ;-)

Idag drar vi till stugan! Ska packas och handlas innan vi beger oss! Det är skönt när man inte behöver tänka på så mycket på vad man ska ha på sig.. Bara att ta med sköna och bekväma kläder och badkläder så klart!! :-) Det är det viktigaste då det kommer spenderas mycket tid i bubbelbadet!!

Dags att käka lite lunch tillsammans med mitt <3

Hoppas ni andra får en toppenhelg, för det ska vi ha!! ;-)

1 kommentar:

  1. Skönt att utbildningen snart är klar!!
    Hoppas ni haft det bra i stugan!! :)
    Pusss

    SvaraRadera

Bloggintresserade