2011-11-08

Helgen i stugan & Ullared!!

Vi hade en heeelt UNDERBAR helg i stugan med kanon sällskap! :) Vi har ätit och druckit gott, bubblat i bubbelpoolen, gått promenader och haft det hur mysigt som helst!!

Här kommer lite bilder på stugan..




Här sov jag och Nicke!! :)


Här bubblades det långt in på natten!! ;-) Love it!!


Vi hoppas på en favorit i repris nästa år! <3

_________________________

Så va jag ju i Ullared igår! Det inhandlades en hel del! Jag är suuuper nöjd över mina inköp..
Här kommer lite bilder på en del som jag köpte ;-)







Köpte även MASSA med barnleksaker och barnkläder men de kan jag ju inte lägga ut, blir ju ingen överraskning då!! :-)

Imorgon börjar sista delkursen, så imorgon blir de att åka till Öret!!
Nu blir de slapp i soffan, lite te och en tänd brasa!! ;-) Mysigt värre ..

1 kommentar:

  1. Åhh vilket härligt bubbelbad det såg ut att vara! :) och vilka fina saker du fann i Ullared!!!! :)

    SvaraRadera

Bloggintresserade