2011-11-22

Hemma dag!

Uhh, idag är jag verkligen jätte trött! Vet inte varför? Får bli en hemma dag idag med lite läsning och tvättning! Ikväll däremot så är de renovering som står på listan "att göra"! Vet inte riktigt vad jag ska ta tag i ikväll, men något finnt det alltid! Kanske ska börja måla garderober i sovrummet? :)

Hoppas på att vädret blir lite roligare ute också så man kanske kan ge sig ut på en långpromenad idag! Vore riktigt skönt, då kanske man piggnar till lite?

Funderar på den ständiga frågan, vad ska vi äta till middag?
Något jag måste bli bättre på är att jag måste försöka variera maten i veckorna lite mera än vad jag gör här hemma! Fisk till exemepel äter inte vi speciellt ofta! Jag har massa recept med lax, men andra fiskar är det sämre med! Så har ni några bra recept på andra fiskar så dela gärna med er!! :)

Igår gjorde jag iaf panerad torsk o potatis med remouladsås till middag! Åhhh så gott det var! Det ska jag verkligen göra fler gånger nu! (Jag har gjort den rätten tidigare, men av någon andledning glömmer man bort, eller kommer in i andra vanor vilket gör att man glömmer bort vissa goda rätter)

Nu har jag nog kommit på vad vi ska äta ikväll, blir nog tortellini med skinksås o sallad som serveras till middag! Mumms!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade