2011-12-02

2 December!

Nu har vi äntligen gått in i den mysigaste månaden på året! :)
Tycker faktiskt att det är väldigt mysigt när det är mörkt ute! Man kan tända brasan som ger massoooor med värme och även lite värmeljus det är en riiiktig mysfaktor här hemma <3 Älskar´t!

Bjuder på lite bilder från vårt hem som för övrigt också blev omvärderat här om dagen! Vi blev mer än nöjda om jag säger så!! :) Hårt arbete lönar sig tillslut!!

Vår mysiga brasa, som eldas i nästan varje kväll .. ;) Loooove it!! Min egengjorda krans fick tillslut sin plats på vårt matsalsbord, blev ett vitt blockljus i mitten :) Inte så dumt va?!


Julpyntat vardagsrummet :)


 Julpyntat köket.. :)


Här kommer en bild på min vinst från julklappsleken med Linda, Jennifer, Mathilda & Sofia!! :) Fjäderörhängen och varm choklad med smakerna dumle och chili!! Ska bli spännande att testa!! :) Jag köpte flickornas egen kokbok som det slogs om under leken! :) Jag kan rekommendera den boken, väldigt bra och väldigt lätta recept!! Det blev Sofia som tog hem kokboken!! ;)


I helgen blir det ganska lugnt för vår del! Inget speciellt inplanerat.. Vi får se vad vi hittar på! Skönt att inte ha massor inplanerat hela tiden också!! ;)

På måndag börjar 1 veckas hemtenta! Behöver samla krafter!! :) Det är SIIIIIISSSTTTTAAAA hemtentan EVVEEER! :) ~glaaad~


1 kommentar:

  1. Tack för tipsen om Thailand!! Fin blogg du har.
    Kram Karin

    SvaraRadera

Bloggintresserade