2011-12-13

Lucia

Idag har det varit en mysigt morgon för väldigt många, men inte för mig! :) Haha.. Jag sov till kl 8.30, sen morgonpromenad med hunden och sen hann jag faktiskt in till nyhetsmorgon och såg luciatåget! ;) Men det har varit en mysigt morgon på mitt lilla sätt.. :) Skönt att slippa stressa på morgonen som väldigt många har gjort idag för att man ska se sina barn på dagis.. Men ack så mysigt!! :) Kan förstå att det lätt är värt det!

Igår blev det som sagt shopping i stan.. Inhandlade bara 1 paket igår.. :( hmm.. Blir en sväng in på lördag också tillsammans med min andra halva! Då ska vi fixa de sista paketen och så ska vi även köpa vår första julgran! :) Myyyyysigt!

[luciatåg]

Idag ska jag och min studiekamrat Sussi börja med den absolut sista uppgiften på socionomprogrammet! Skönt att vi kom i samma grupp.. Det skulle vara 2 i varje grupp, vi är totalt 26 personer i klassen, hur stor chans att vi skulle hamna i samma grupp?? Minimal lixom! Så skönt att vi hamna i samma iaf, slippa åka till Örebro, hon bor ju i Hällestad! :) Toppen! Så idag blir det plugg här hemma!

Måste försöka hinna städa lite här hemma med.. :/ Inget kul, men ett ont måste!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade