2011-01-20

Torsdag!!

Sovmorgon... Guu va skönt! Jag verkligen njuter av att inte jobba heltid! =) Man har så mycket tid över till annat skoj! Igår var vi hemma hos familj Andersson/Wiggström! Mycket trevligt! Ungarna är ju bara för söta med varandra!! :) Embla låg med Lithéa på en filt på golvet och myste.. Embla tryckte huvudet emot Lithéas och lilla syster verkade verkligen gilla det.. =) Hur söta som helst!! Zanna hade slagit på stort och bakat en sviiiiin god cheesekake! =) Mumms.. 2 bitar slank ner! Blir ut o motionera idag!! =) Då blir Bubbis glad också ;) Ska nog passa på att hämta ut lite studentlitteratur som jag lyckades få tag på, på bilblan! =)

Min bäbis


Jag tror jag har blivit nykär på nytt... O.C har ju börjats sändas igen! Det absolut första avsnittet gick igår! =) De var ju riktigt längesen man såg dom avsnitten! =) Jag kommer att sitta bänkad idag kl 14.30 igen!! =)


Annars händer inte så mycket idag förutom att jag har tänkt att ta tag i städningen... hmm.. Inget roligt, men ett ont måste! Radhuset tog ca 10 min att dra av med dammsugaren, nu tar de lite längre tid ;) PLUS att man har en hund som hårar något gryyyyymt.. Fattar inte att han änns har något hår kvar.. Jag tycker allt ligger på mina golv =) haha.. Matte bara klagar, Stakarn..! <3

Jag avslutar inlägget med några renoveringsbilder för er som inte riktigt kommer ihåg hur huset såg ut innan vi satte klorna it!! =) Man måste titta tillbaka på bilderna ibland för att fatta vilken skillnad det blivit!

Man får ju nästan rysningar.. usch så det såg ut..! Tänk att vi kunde se potentialen i huset.. Helt otroligt egentligen!




Bilder efter!! We did it!!





Vi är ju inte riktigt färdiga i köket än men vi är suuuper nöjda med resultatet så här långt!!

Ha de gott!!

1 kommentar:

  1. Guuud vad fin bild på bebisen! och sjukt snyggt har ni gjort det! ;D

    SvaraRadera

Bloggintresserade